Skip to main content
  • Strategia Zrzeszenia BPS na lata 2024-2027

Misja

Misją Zrzeszenia BPS jest wzajemne wsparcie wszystkich uczestników Grupy w rozwoju biznesowym, z poszanowaniem dla spółdzielczych wartości oraz troski o ich istotną rolę w życiu lokalnych społeczności.

Wizja

Jesteśmy rozpoznawalną Grupą współpracujących ze sobą autonomicznych podmiotów finansowych:

  • Nasza wykwalifikowana kadra zna potrzeby swoich lokalnych społeczności, a bank zrzeszający pełni rolę koordynatora rozwiązań powszechnie wdrażanych przez członków Zrzeszenia.
  • Rozwijamy się technologicznie, z zachowaniem wysokiego jednolitego standardu bezpieczeństwa.
  • Nasza oferta produktowa wyróżnia się przejrzystością, atrakcyjnością i dostępnością.
  • Poprzez rozległą sieć placówek uczestniczymy w życiu społeczności lokalnych – po sąsiedzku.

Nasze wartości

Najważniejsze inicjatywy strategiczne na lata 2024-2027

W ramach Strategii na lata 2024-2027 będziemy realizować najważniejsze inicjatywy zrzeszeniowe w ramach czterech perspektyw obszarowych.

Rozwój

Profesjonalne kadry – podnoszenie jakości kadr poprzez rozwój umiejętności menedżerskich, eksperckich i sprzedażowych pracowników banków.

Centrum Cyberbezpieczeństwa – dbanie o wysoki standard zabezpieczeń sieciowych oraz monitorowanie środowiska informatycznego i reagowanie na zagrożenia bezpieczeństwa przez zrzeszeniowy SOC (Security Operations Center).

Procesy

Uproszczona i ujednolicona sprawozdawczość – centralizacja sprawozdawczości w Zrzeszeniowej Hurtowni Danych i ujednolicony schemat raportowania, w tym do instytucji nadzorczych.

Cyfryzacja obsługi klienta – minimalizacja użycia formularzy papierowych i rozwój bankowości mobilnej dla klientów Zrzeszenia.

Karty online – wprowadzenie dla klientów Zrzeszenia BPS kart wielowalutowych i zarządzanie ich funkcjonalnościami przez bankowe aplikacje mobilne.

Klient

Standard produktowy – komunikacja oferty i wizerunku banków Grupy BPS realizowana w pełnej zgodności z dostępnością wybranych produktów we wszystkich bankach Zrzeszenia.

Zrzeszeniowe contact center – zapewnienie wszystkim klientom banków Zrzeszenia całodobowego dostępu do usług bankowych poprzez zrzeszeniową Infolinię Grupy BPS.

Finanse

Wzrost zdrowego portfela kredytowego – poprawa jakości portfela kredytowego, aktywne uczestnictwo w konsorcjach kredytowych.

Przychody pozaodsetkowe – wzrost dochodów pozaodsetkowych banków Zrzeszenia poprzez rozwój oferty ubezpieczeniowej i leasingowej we wszystkich bankach Zrzeszenia i uruchomienie kantoru online w bankach Zrzeszenia

Dochodowy bank zrzeszający – Bank BPS jako istotny uczestnik Grupy BPS generuje wyniki finansowe, które umożliwiają jego wzmocnienie kapitałowe i uzyskanie zdolności do wypłaty dywidendy dla swoich akcjonariuszy.

Wspólna przyszłość

Dążymy do tego, aby Grupa BPS stała się zrzeszeniem banków spółdzielczych, które działają w oparciu o jednolite zasady i oferują uzgodniony standard produktowy.

Cookies
Znajdziesz nas też tutaj
Znajdziesz nas też tutaj

Bank Polskiej Spółdzielczości S.A. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Grzybowskiej 81, 00 - 844 Warszawa, wpisana przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy do rejestru przedsiębiorców pod numerem KRS 0000069229, NIP 896-00-01-959, o kapitale zakładowym w wysokości 455 625 241,00 zł w całości wpłaconym.