Skip to main content
  • Strategia Zrzeszenia BPS na lata 2024-2027
  • Strategia Zrzeszenia BPS na lata 2024-2027

    Misja

    Misją Zrzeszenia BPS jest wzajemne wsparcie wszystkich uczestników Grupy w rozwoju biznesowym, z poszanowaniem dla spółdzielczych wartości oraz troski o ich istotną rolę w życiu lokalnych społeczności.

    Wizja

    Jesteśmy rozpoznawalną Grupą współpracujących ze sobą autonomicznych podmiotów finansowych:

    • Nasza wykwalifikowana kadra zna potrzeby swoich lokalnych społeczności, a bank zrzeszający pełni rolę koordynatora rozwiązań powszechnie wdrażanych przez członków Zrzeszenia.
    • Rozwijamy się technologicznie, z zachowaniem wysokiego jednolitego standardu bezpieczeństwa.
    • Nasza oferta produktowa wyróżnia się przejrzystością, atrakcyjnością i dostępnością.
    • Poprzez rozległą sieć placówek uczestniczymy w życiu społeczności lokalnych – po sąsiedzku.

    Nasze wartości

    Najważniejsze inicjatywy strategiczne na lata 2024-2027

    W ramach Strategii na lata 2024-2027 będziemy realizować najważniejsze inicjatywy zrzeszeniowe w ramach czterech perspektyw obszarowych.

    Rozwój

    Profesjonalne kadry – podnoszenie jakości kadr poprzez rozwój umiejętności menedżerskich, eksperckich i sprzedażowych pracowników banków.

    Centrum Cyberbezpieczeństwa – dbanie o wysoki standard zabezpieczeń sieciowych oraz monitorowanie środowiska informatycznego i reagowanie na zagrożenia bezpieczeństwa przez zrzeszeniowy SOC (Security Operations Center).

    Procesy

    Uproszczona i ujednolicona sprawozdawczość – centralizacja sprawozdawczości w Zrzeszeniowej Hurtowni Danych i ujednolicony schemat raportowania, w tym do instytucji nadzorczych.

    Cyfryzacja obsługi klienta – minimalizacja użycia formularzy papierowych i rozwój bankowości mobilnej dla klientów Zrzeszenia.

    Karty online – wprowadzenie dla klientów Zrzeszenia BPS kart wielowalutowych i zarządzanie ich funkcjonalnościami przez bankowe aplikacje mobilne.

    Klient

    Standard produktowy – komunikacja oferty i wizerunku banków Grupy BPS realizowana w pełnej zgodności z dostępnością wybranych produktów we wszystkich bankach Zrzeszenia.

    Zrzeszeniowe contact center – zapewnienie wszystkim klientom banków Zrzeszenia całodobowego dostępu do usług bankowych poprzez zrzeszeniową Infolinię Grupy BPS.

    Finanse

    Wzrost zdrowego portfela kredytowego – poprawa jakości portfela kredytowego, aktywne uczestnictwo w konsorcjach kredytowych.

    Przychody pozaodsetkowe – wzrost dochodów pozaodsetkowych banków Zrzeszenia poprzez rozwój oferty ubezpieczeniowej i leasingowej we wszystkich bankach Zrzeszenia i uruchomienie kantoru online w bankach Zrzeszenia

    Dochodowy bank zrzeszający – Bank BPS jako istotny uczestnik Grupy BPS generuje wyniki finansowe, które umożliwiają jego wzmocnienie kapitałowe i uzyskanie zdolności do wypłaty dywidendy dla swoich akcjonariuszy.

    Wspólna przyszłość

    Dążymy do tego, aby Grupa BPS stała się zrzeszeniem banków spółdzielczych, które działają w oparciu o jednolite zasady i oferują uzgodniony standard produktowy.

    Cookies

    Find us here

    Find us here

    Bank Polskiej Spółdzielczości S.A. with its registered office in Warsaw, ul. Grzybowska 81, 00-844 Warszawa, registered in the District Court for the Capital City of Warsaw in Warsaw, 13th Commercial Division of the National Court Register, KRS 0000069229, Share capital and paid up capital PLN 455 625 241,00.