Skip to main content
  • Gwarancje FGR PLUS (AGROMAX)

    Gwarancje FGR PLUS (AGROMAX)

    Inwestycja w rozwój

    Jeśli prowadzisz gospodarstwo rolne lub działasz w sektorze przetwórstwa rolno-spożywczego możesz zrealizować swoją inwestycję z gwarancją FGR Plus.

    Dlaczego warto?

    Brak prowizji za udzielenie gwarancji

    Długi okres kredytowania: 183 miesiące dla kredytów inwestycyjnych

    Zmniejszenie kosztu odsetkowego kredytu poprzez możliwość otrzymania dotacji na spłatę odsetek od kredytu

    Zabezpieczenie gwarancji na rzecz BGK – tylko weksel in blanco

    Wszystkie formalności związane z udzieleniem gwarancji i kredytu realizowane w jednym miejscu

    Przydatne informacje

    Jakie są podstawowe parametry gwarancji?
    • Zakres gwarancji do 80 proc. kwoty kapitału kredytu.
    • Maksymalne okresy gwarancji: 
      • kredyty obrotowe nieodnawialne (powiązane z kredytem inwestycyjnym): 51 miesięcy,
      • kredyty inwestycyjne: 183 miesiące.
    • Maksymalna kwota gwarancji:
      • kredyt inwestycyjny - 5 mln zł,
      • kredyt obrotowy - do 20% kwoty kredytu inwestycyjnego.
    • Dotacja na spłatę odsetek
      • maksymalna kwota dotacji to 4 proc. lub 8 proc. kwoty kredytu za każdy 12-sto miesięczny okres kredytu,
      • dotacja obejmuje maksymalnie okres 24 miesięcy licząc od daty uruchomienia kredytu objętego gwarancją z FGR Plus.
    Kto może skorzystać z gwarancji?
    • Rolnik oraz „młody rolnik” (ma nie więcej niż 40 lat).
    • Rolnik, który prowadzi niezarejestrowaną działalność w ramach rolniczego handlu detalicznego (RHD) lub produkcji marginalnej, lokalnej i ograniczonej (MOL).
    • Mikro-, mali i średni przedsiębiorcy z sektora przetwarzania produktów rolnych.
    Dowiedz się więcej na temat gwarancji FGR PLUS

    Wszystkie informacje na temat gwarancji znajdziesz na stronie internetowej BGK. Możesz też zapytać pracownika w oddziale Banku BPS.

    Cookies

    Infolinia czynna jest 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu

    • 801 321 456 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
    • (+48) 86 215 50 00 (z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata wg taryfy operatora)
    • faks (+48) 86 215 50 01

    Zastrzeżenia kart dla Klientów

    • 801 321 456 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
    • (+48) 86 215 50 50 (z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata wg taryfy operatora)
    • (+48) 828 828 828 (ogólnopolski system zastrzegania kart, z telefonów komórkowych i stacjonarnych, z kraju i z zagranicy, koszt połączenia wg taryfy operatora)
    • faks (+48) 86 215 50 51

     

    Reklamacje

    W Banku BPS zawsze staramy się, żeby nasze produkty i usługi spełniały Twoje oczekiwania. Jeśli jednak masz zastrzeżenia, możesz złożyć reklamację. Każda opinia jest dla nas cenna. Jak złożyć reklamację przeczytaj TUTAJ

    Znajdziesz nas też tutaj
    Znajdziesz nas też tutaj

    Bank Polskiej Spółdzielczości S.A. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Grzybowskiej 81, 00 - 844 Warszawa, wpisana przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy do rejestru przedsiębiorców pod numerem KRS 0000069229, NIP 896-00-01-959, o kapitale zakładowym w wysokości 455 625 241,00 zł w całości wpłaconym.