Skip to main content

Xiaomi Pay to usługa transakcji zbliżeniowych, opracowana z myślą o osobach będących w ciągłym ruchu. Niezależnie od tego, czy chcesz wypić filiżankę kawy po porannym biegu, czy przekąsić coś podczas wycieczki rowerowej, Xiaomi Pay umożliwia szybkie i proste zakupy wyłącznie przy użyciu opaski lub zegarka.

Nie masz portfela? Nie masz telefonu? Nie ma problemu!

Mobilne płatności zbliżeniowe przy użyciu opaski Xiaomi, możliwe są po dodaniu karty płatniczej do cyfrowego portfela. Dzięki temu możesz korzystać z tych samych kart płatniczych, których używasz na co dzień.

Usługa Xiaomi Pay działa z wieloma rodzajami kart kredytowych i debetowych Visa oraz Mastercard® które są wydawane w Banku BPS. Wystarczy dodać je do wirtualnego portfela w opasce Xiaomi, aby można było korzystać z zachęt i nagród zapewnianych w związku z korzystaniem z karty.

Dlaczego warto?

Łatwa aktywacja i szybkie potwierdzanie transakcji

Wygoda płacenia za zakupy Twoją opaską lub zegarkiem Xiaomi (nie musisz mieć przy sobie telefonu!)

Płatności opaską Xiaomi są bezpieczne – dane karty są poufne

Płatności zbliżeniowe bez konieczności dostępu do Internetu

Możliwość dodania do Xiaomi Pay kilku kart kredytowych lub / i debetowych

Jak używać Mi Smart Band 6 LUB 7 NFC z kartami Visa lub Mastercard?

  • Pobierz aplikację Mi Fitness z App Store lub Google
  • Aktywuj swoje konto Mi [wybierz kraj]
  • Aktywuj Mi Smart Band 6 lub 7 NFC za pomocą aplikacji Mi Fitness
  • Wybierz Mi Smart Band 6 lub 7 NFC w sekcji “urządzenia”
  • Idź do zakładki “Karta Płatnicza” i wprowadź dane swojej karty Mastercard
  • Potwierdź autoryzację za pomocą kodu SMS
  • Korzystaj z szybkich, wygodnych i bezpiecznych płatności. zbliżeniowych za pomocą Mi Smart Band 6 lub 7 NFC oraz kart Visa i Mastercard.

Jak dodać kartę Visa lub Mastercard® do Mi Smart Band 6 lub 7 NFC?

Jak płacić Mi Smart Band 6 lub 7 z NFC?

Przydatne informacje

Cookies

Infolinia czynna jest 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu

  • 801 321 456 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
  • (+48) 86 215 50 00 (z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata wg taryfy operatora)
  • faks (+48) 86 215 50 01

Zastrzeżenia kart dla Klientów

  • 801 321 456 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
  • (+48) 86 215 50 50 (z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata wg taryfy operatora)
  • (+48) 828 828 828 (ogólnopolski system zastrzegania kart, z telefonów komórkowych i stacjonarnych, z kraju i z zagranicy, koszt połączenia wg taryfy operatora)
  • faks (+48) 86 215 50 51

 

Reklamacje

W Banku BPS zawsze staramy się, żeby nasze produkty i usługi spełniały Twoje oczekiwania. Jeśli jednak masz zastrzeżenia, możesz złożyć reklamację. Każda opinia jest dla nas cenna. Jak złożyć reklamację przeczytaj TUTAJ

Znajdziesz nas też tutaj
Znajdziesz nas też tutaj

Bank Polskiej Spółdzielczości S.A. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Grzybowskiej 81, 00 - 844 Warszawa, wpisana przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy do rejestru przedsiębiorców pod numerem KRS 0000069229, NIP 896-00-01-959, o kapitale zakładowym w wysokości 455 625 241,00 zł w całości wpłaconym.