Skip to main content
  • BLIK

    BLIK

    Szybkie, bezpieczne i wygodne płatności

    BLIK to popularny sposób płatności dostępny w aplikacji mobilnej BPS Mobile.

    To szybkie, proste i bezpieczne płatności, przelewy i wypłaty gotówki telefonem. BLIKIEM zapłacisz w sklepach internetowych, stacjonarnych oraz w punktach usługowych bez konieczności podawania jakichkolwiek danych – wystarczy, że w aplikacji BPS Mobile wygenerujesz kod BLIK, po czym zatwierdzisz za jej pośrednictwem transakcję.

    Dzięki aplikacji mobilnej BPS Mobile i BLIK możesz już wygodnie wysyłać i natychmiast odbierać przelewy BLIK na telefon 24/7, również w weekendy i święta. Nie musisz znać nr konta, wystarczy nr telefonu odbiorcy - wybierz z listy kontaktów lub wpisz samodzielnie.

    Dlaczego warto?

    Szybkie, proste i bezpieczne płatności w sklepach stacjonarnych i internetowych

    Możliwość wypłat gotówki w bankomatach bez użycia karty płatniczej

    Natychmiastowe przelewy na telefon

    Przydatne informacje

    Płatność BLIK

    Płatności w sklepach lub w Internecie:

    • Poinformuj kasjera o chęci dokonania płatności za pośrednictwem BLIKA lub wybierz taką opcję na stronie www sklepu, w którym dokonujesz zakupów
    • Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej BPS Mobile
    • Wprowadź kod BLIK na klawiaturze terminala lub urządzenia mobilnego (lub skopiuj ten kod i wklej na stronie sklepu)
    • Zatwierdź operację w aplikacji poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga
    • To już wszystko – zakupy opłacone
    Jak wypłacić BLIKIEM gotówkę z bankomatu?
    • Wybierz formę wypłaty środków bez karty
    • Wybierz opcję wypłaty za pośrednictwem BLIK
    • Podaj kwotę transakcji
    • Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej BPS Mobile
    • Wprowadź wygenerowany kod na klawiaturze w bankomacie
    • Potwierdź dokonanie operacji w aplikacji mobilnej BPS Mobile poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga
    • Wypłata dokonana

    Uwaga! Kolejność poszczególnych kroków może się różnić w zależności od wybranej sieci bankomatów.

    Jak zrobić przelew na telefon BLIK?
    • Zaloguj się do aplikacji mobilnej BPS Mobile
    • Wybierz ikonę BLIK znajdującą się na dole ekranu telefonu.
    • Kliknij ikonę Przelew na telefon.
    • Podaj numer telefonu odbiorcy albo wybierz go ze swoich kontaktów w telefonie.
    • Wpisz kwotę, tytuł i naciśnij Dalej.
    • Jeżeli na ekranie podsumowania przelewu wszystko się zgadza – wciśnij Akceptuj.
    • Podaj PIN i pieniądze są już u odbiorcy na koncie!
    Czy mogę korzystać z płatności BLIK?

    Tak, jeśli masz więcej niż 13 lat i konto osobiste w Banku BPS. Aby płacić BLIKIEM wystarczy mieć urządzenie (np. smartfon) z zainstalowaną aplikacją mobilną BPS Mobile (użytkownicy systemu Android mogą pobrać aplikację ze sklepu Google Play, dla systemu iOS aplikacja jest dostępna w sklepie App Store).

    Jakie limity obowiązują przy płatnościach BLIK?

    W każdej chwili możesz zmienić wysokość limitów transakcyjnych w aplikacji mobilnej BPS Mobile: 
    Ustawienia->Ustawienia BLIK->Limity BLIK
    Taką zmianę zgłosisz również za pośrednictwem Infolinii oraz w placówce Banku BPS.

    W tabeli możesz sprawdzić jakie są limity dzienne transakcji dokonywanych za pośrednictwem usługi BLIK.

    Rodzaj transakcji dzienny Limit domyślny dzienny Limit maksymalny
    Płatności w sklepie 1 000 zł 10 000 zł
    Płatności w internecie 1 000 zł 10 000 zł
    Wypłaty z bankomatu 1 000 zł 10 000 zł
    Przelew na telefon BLIK 1 000 zł 10 000 zł
    limit pojedynczego przelewu 1 000 zł
    Jak aktywować BLIKA?
    • Pobierz aplikację mobilną BPS Mobile ze sklepu Google Play lub App Store
    • Aktywuj aplikację mobilną BPS Mobile
    • Uruchom usługę BLIK w aplikacji BPS Mobile:
    • Zaloguj się do aplikacji mobilnej BPS Mobile.
    • Na głównym ekranie na dolnym pasku wybierz ikonę
    • Pojawi się ekran: „Włącz BLIKA” – naciśnij ten przycisk.
    • Na górze ekranu zaznacz checkbox z akceptacją Regulaminu.
    • Przy nazwie BLIK jest suwak, przesuń go w prawą stronę
    • Wpisz kod SMS, aby potwierdzić włączenie BLIKA, I GOTOWE!

    W przypadku wymiany urządzenia, konieczna jest ponowna instalacja aplikacji BPS Mobile oraz aktywacja usługi BLIK. Postępuj zgodnie z powyższą instrukcją.

    Jak włączyć odbieranie przelewów na telefon BLIK?

    • Zaloguj się do aplikacji mobilnej BPS Mobile.
    • Kliknij ikonkę w prawym górnym rogu po ekranie po zalogowaniu
    • Wybierz Ustawienia -> Ustawienia BLIK
    • Przy opcji Odbieraj przelewy BLIKIEM przesuń suwak
    • Sprawdź nr telefonu, nr konta i zaznacz checkbox Chcę odbierać przelewy na telefon BLIK
    • Akceptuj i potwierdź SMSem i Gotowe numer został zarejestrowany

    Pamiętaj, że możesz odbierać przelewy na telefon tylko w jednym banku, jeżeli zarejestrujesz nr telefonu w innym banku otrzymasz powiadomienia, że usługa w BPS została wyłączona.

    Niezbędne informacja o BLIK w BPS Mobile

    Opis wszystkich funkcjonalności BLIK znajdziesz w Podręczniku użytkownika aplikacji mobilnej BPS Online, m.in.:

    • Aktywacja/Dezaktywacja usługi BLIK,
    • Ustawienia BLIK,
    • Ustawienie limitów,
    • Zgoda na realizację Szybkich Płatności,
    • Zgoda na odbieranie przelewów na telefon,
    • Przelew na telefon BLIK,
    • Realizacja zlecenia 'Przelew na telefon BLIK’,
    • Odbieranie 'Przelewu na telefon BLIK’,
    • Zarządzanie funkcjonalnością 'Przelewu na telefon BLIK’,

    Pobierz Podręcznik  

    Jak dbać o bezpieczeństwo?

    Dokonuj bezpiecznych transakcji z BLIKIEM:

    • Aktualizuj na bieżąco swoje dane w Banku
    • Nie udostępniaj osobom trzecim kodu BLIK ani kodu PIN do aplikacji mobilnej BPS Mobile
    • Zapobiegaj nieautoryzowanym transakcjom, m.in. poprzez odpowiednie zabezpieczenie urządzenia mobilnego:
      • aktualizuj system operacyjny oraz aplikację BPS Mobile
      • stosuj oprogramowanie antywirusowe
      • stosuj zapory bezpieczeństwa, jeżeli to możliwe
      • aktualizuj przeglądarki internetowe
    • Chroń urządzenie mobilne z zainstalowaną aplikacją BPS Mobile i nie przechowuj razem z nim kodu PIN oraz innych danych służących do odblokowania ekranu urządzenia mobilnego lub dostępu do aplikacji mobilnej
    • Niezwłocznie zgłoś Bankowi fakt utraty, kradzieży, przywłaszczenia lub nieuprawnionego użycia urządzenia mobilnego, na którym znajduje się aplikacja BPS Mobile. Pamiętaj, że aplikację możesz zablokować samodzielnie za pośrednictwem bankowości elektronicznej lub dzwoniąc na Infolinię Banku
    Cookies

    Infolinia czynna jest 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu

    • 801 321 456 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
    • (+48) 86 215 50 00 (z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata wg taryfy operatora)
    • faks (+48) 86 215 50 01

    Zastrzeżenia kart dla Klientów

    • 801 321 456 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
    • (+48) 86 215 50 50 (z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata wg taryfy operatora)
    • (+48) 828 828 828 (ogólnopolski system zastrzegania kart, z telefonów komórkowych i stacjonarnych, z kraju i z zagranicy, koszt połączenia wg taryfy operatora)
    • faks (+48) 86 215 50 51

     

    Reklamacje

    W Banku BPS zawsze staramy się, żeby nasze produkty i usługi spełniały Twoje oczekiwania. Jeśli jednak masz zastrzeżenia, możesz złożyć reklamację. Każda opinia jest dla nas cenna. Jak złożyć reklamację przeczytaj TUTAJ

    Znajdziesz nas też tutaj
    Znajdziesz nas też tutaj

    Bank Polskiej Spółdzielczości S.A. z siedzibą w Warszawie, przy ul. Grzybowskiej 81, 00 - 844 Warszawa, wpisana przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy do rejestru przedsiębiorców pod numerem KRS 0000069229, NIP 896-00-01-959, o kapitale zakładowym w wysokości 455 625 241,00 zł w całości wpłaconym.