Przejdź do głównej treści

talentKonto

Na dobry początek podróży przez świat finansów

    talentKonto to idealny początek podróży przez świat finansów osobistych dla Twojego dziecka.

    13-18 lat to dobry wiek by rozpocząć samodzielne zarządzanie swoimi finansami. Specjalne konto osobiste z wyjątkową kartą płatniczą i płatnościami mobilnymi powinno wystarczyć na dobry początek ;-).

    Dlaczego warto?

    • 0 zł za prowadzenie rachunku, jeśli posiadasz konto w naszym banku

    • 0 zł za wydanie i wznowienie karty do konta

    • 0 zł za wypłaty gotówki z bankomatów Grupy BPS

    • Płatności mobilne Apple Pay, Google Pay

    • Niepowtarzalny design karty płatniczej

    Jeśli Przedstawiciel ustawowy małoletniego posiada w Banku rachunek oszczędnościowo-rozliczeniowy lub otworzy go najpóźniej w dniu otwarcia talentKonta, konto jest bezpłatne, w innych przypadkach opłata wynosi 7 zł

    Jeśli Twoje dziecko ma mniej niż 13 lat, to jako jego Przedstawiciel ustawowy możesz założyć dla niego konto w Banku BPS. Prowadzenie konta jest bezpłatne jeśli Przedstawiciel ustawowy małoletniego posiada w Banku rachunek oszczędnościowo-rozliczeniowy lub otworzy go najpóźniej w dniu otwarcia talentKonta, w innych przypadkach opłata wynosi 7 zł. Jest to konto bez karty i bez BLIKa.

    Nie chcesz teraz otwierać konta?
    Sprawdź ofertę karty przedpłaconej

    Skontaktuj się z nami

    Infolinia czynna jest 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu

    • 801 321 456 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
    • (+48) 86 215 50 00 (z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata wg taryfy operatora)

    Zastrzeżenia kart dla Klientów

    • 801 321 456 (opłata za połączenie wg taryfy operatora)
    • (+48) 86 215 50 50 (z telefonów komórkowych lub z zagranicy, opłata wg taryfy operatora)
    • (+48) 828 828 828 (ogólnopolski system zastrzegania kart, z telefonów komórkowych i stacjonarnych, z kraju i z zagranicy, koszt połączenia wg taryfy operatora)

     

    Reklamacje

    W Banku BPS zawsze staramy się, żeby nasze produkty i usługi spełniały Twoje oczekiwania. Jeśli jednak masz zastrzeżenia, możesz złożyć reklamację. Każda opinia jest dla nas cenna. Zapoznaj się z procesem składania reklamacji.