24 czerwca br. wprowadzamy w naszym banku nową bankowość internetową (BPS Online) i aplikację mobilną (BPS Mobile). Rozwiązania te przygotowaliśmy, aby korzystanie z naszych usług było bardziej efektywne i przyjazne dla naszych Klientów. Nowe technologie zapewnią większą stabilność i bezpieczeństwo w codziennym bankowaniu, pozwolą też na wprowadzanie kolejnych usług zwiększających komfort zarządzania finansami. W BPS Mobile znajdziecie m.in. płatności BLIK, dostępne do tej pory w osobnej aplikacji BS Pay.
Dbając o płynne wdrożenie nowych systemów, konieczne będzie tymczasowe ograniczenie dostępu do naszych usług. W związku z tym od 21 czerwca od godziny 17.00 do 24 czerwca do godz. 06.00 bankowość internetowa e25 oraz aplikacja mobilna BPS Mobilnie będą niedostępne. Oznacza to, że w tym czasie nie będzie możliwości realizowania przelewów, prosimy o wcześniejsze zrealizowanie zaplanowanych płatności.
Cały czas nasi Klienci będą mogli płacić kartami debetowymi i kredytowymi, wypłacać gotówkę z bankomatów oraz korzystać z płatności BLIK.
Istotne informacje dotyczące korzystania z nowej bankowości elektronicznej
- Login do bankowości internetowej pozostaje bez zmian. Od 24 czerwca logując się do nowej bankowości internetowej BPS Online musisz ustawić nowe hasło.
- Lista odbiorców przelewów zostanie przeniesiona do nowej bankowości internetowej BPS Online
- Zlecenia stałe zostaną przeniesione do nowego systemu i będą realizowane zgodnie z wcześniejszymi dyspozycjami.
- Przelewy przygotowane i niewysłane do realizacji zostaną przeniesione do nowej bankowości internetowej, ale ich realizację trzeba będzie ponownie zatwierdzić
- BLIK: Od 24 czerwca usługa będzie dostępna w aplikacji mobilnej BPS Mobile. Aplikacja BS Pay obsługująca dotychczas te płatności przestanie funkcjonować po 15 lipca br.
- Wyciągi: Wyciągi wygenerowane do 20 czerwca 2024 r. będą dostępne w dotychczasowej bankowości internetowej e25 do 30 września br. W BPS Online będzie dostępna historia rachunku od 1 stycznia 2023 r.
- Rola Administratora (tylko rachunki firmowe) – jeśli nie macie osoby z tymi uprawnieniami, prosimy o wyznaczenie użytkownika pełniącego rolę Administratora. Będzie on nadawał i zarządzał uprawnieniami dla pozostałych użytkowników posiadających dostęp do rachunków firmy. Prosimy o wypełnienie wniosku w bankowości internetowej e25.
Pierwsze logowanie
Już 24 czerwca powitamy Was w nowej bankowości internetowej – BPS Online oraz aplikacji mobilnej BPS Mobile – będzie ona dostępna do pobrania w sklepach Google Play, AppGallery i Apple Store.
Instrukcję w formie filmu oraz więcej informacji na temat wprowadzanych zmian znajdziecie na stronie internetowej: https://www.bankbps.pl/nowa-bankowosc-elektroniczna.
Liczymy, że wprowadzone zmiany spotkają się z Waszym uznaniem.