-
Nowa bankowość elektroniczna
Już teraz poznaj nową odsłonę bankowości
Zmieniamy się
aplikacja mobilna
BPS Mobile
bankowość internetowa
BPS Online
Zapraszamy do zapoznania się z etapami pierwszego logowania do nowego
systemu bankowości internetowej BPS Online:
systemu bankowości internetowej BPS Online:
Na stronie www.bankbps.pl,
kliknij przycisk zaloguj i wybierz opcję BPS Online.
Otworzy się nowa strona
logowania. Wpisz swój
dotychczasowy login.
Na swój telefon komórkowy otrzymasz SMS z tymczasowym kodem dostępu.
Po wpisaniu tymczasowego
kodu dostępu otrzymasz SMS
z kodem autoryzującym.
Wpisz kod autoryzujący
i kliknij przycisk zaloguj.
Ustaw hasło.
Ustaw kod PIN do autoryzacji operacji w bankowości internetowej.
Otrzymasz SMS z tymczasowym kodem PIN, wpisz go, a następnie wprowadź dwukrotnie nowy PIN.
Na ekranie wyświetli się komunikat potwierdzający ustawienie nowego PIN-u.
Zalogowałaś/eś się do nowej bankowości internetowej BPS Online :-)
Aby korzystać z aplikacji mobilnej BPS Mobile, należy sparować ją z bankowością internetową BPS Online zgodnie z poniższymi krokami.
Pobierz aplikację BPS Mobile ze sklepu App Store (dla systemu iOS) lub Google Play i AppGallery (dla systemu Android).
Zaloguj się do bankowości internetowej BPS Online.
W BPS Online wejdź w opcję „Ustawienia”, wybierz „Sposoby logowania i autoryzacji” i wybierz „Mobilna autoryzacja” jako metodę logowania i autoryzacji.
Wróć do Ustawień i wybierz „Aplikacja mobilna” i wprowadź nazwę urządzenia.
Wybierz opcję „Generuj kod”.
Uruchom aplikację BPS Mobile i wprowadź kod aktywacyjny.
Wpisz kod weryfikacyjny, który otrzymasz SMSem.
Ustaw kod PIN do autoryzacji transakcji.
Urządzenie zostało sparowane z BPS Online.
Przydatne informacje
- Login do bankowości internetowej pozostaje bez zmian. Logując się do nowej bankowości internetowej BPS Online, musisz ustawić nowe hasło.
- Lista odbiorców przelewów jest przeniesiona do nowej bankowości internetowej BPS Online.
- Zlecenia stałe są przeniesione do nowego systemu i są realizowane zgodnie z wcześniejszymi dyspozycjami.
- Przelewy przygotowane i niewysłane do realizacji zostały przeniesione do nowej bankowości internetowej, ale ich realizację trzeba ponownie zatwierdzić.
- BLIK jest dostępny w aplikacji mobilnej BPS Mobile. Aplikacja BS Pay, która obsługiwała dotychczas te płatności, przestanie funkcjonować po 15 lipca br.
- Wyciągi: Wyciągi wygenerowane do 20 czerwca 2024 r. będą dostępne w dotychczasowej bankowości internetowej e25 do 31 grudnia 2024 r. W BPS Online jest dostępna historia rachunku od 1 stycznia 2023 r.
- Rachunki firmowe, rola Administratora – jeśli w firmie nie ma osoby z tymi uprawnieniami, prosimy o wyznaczenie użytkownika pełniącego rolę Administratora. Będzie on nadawał i zarządzał uprawnieniami dla pozostałych użytkowników posiadających dostęp do rachunków firmy. Prosimy o wypełnienie wniosku w bankowości internetowej e25.
Wszyscy Klienci do 31 grudnia 2024 r. będą mieli dostęp do dotychczasowej wersji bankowości internetowej (e25) w trybie podglądu (off-line) – bez możliwości wykonania jakichkolwiek operacji; nie będzie można już korzystać z dotychczasowej aplikacji mobilnej BPS Mobilnie.
Nową aplikację mobilną BPS Mobile będzie można pobrać od 24.06.2024 r.
Przelewy zostaną przeniesione, ale trzeba będzie zatwierdzić ich realizację w nowym systemie.
Będziesz musiał/a ponownie dodać swój telefon/tablet do nowej bankowości internetowej BPS Online.
Będziesz mogła/mógł dodać tylko jedno urządzenie.
Nie, zmiana systemu bankowości elektronicznej nie wpływa na zmianę umowy z naszym Bankiem czy zwiększenie pobieranych opłat lub prowizji. Od 1 lutego 2024 r. zmieniliśmy niektóre zapisy w Regulaminie otwierania i prowadzenia rachunków bankowych dla osób fizycznych w Banku Polskiej Spółdzielczości SA, Regulaminie rachunku POL-IKE, oraz Taryfie Opłat i Prowizji dla klientów indywidualnych. Szczegółowy opis zmian został przesłany pocztą lub mailem (w zależności od wybranego kanału komunikacji).
Płatności BLIK zostaną udostępnione w nowej aplikacji mobilnej BPS Mobile. Nie będzie konieczności korzystania z odrębnej aplikacji BS Pay.
Aplikacja BS Pay przestanie funkcjonować 15 lipca. Jej funkcjonalności zostaną przeniesione do aplikacji mobilnej BPS Mobile.
Istotna jest kolejność podawania informacji. Najpierw należy podać 6-cyfrowy PIN (który ustalasz samodzielnie i jest on stały), a następnie kod, który otrzymasz SMS-em (za każdym razem nowy kod).
Pociąga ona za sobą konieczność ponownego ustanowienia hasła do logowania. Aby to zrobić musisz najpierw zalogować się hasłem tymczasowym przesłanym SMS-em (hasło to jest wysyłane w momencie zmiany sposobu autoryzacji).