-
Jak wygląda rekrutacja
Aplikacja 1
Wybierz ofertę pracy, która najbardziej Cię interesuje i jest zgodna z Twoim wykształceniem oraz dotychczas zdobytym doświadczeniem. Wypełnij i prześlij do nas formularz rekrutacyjny, dołącz do niego swoje CV. Dzięki temu będziemy mogli Cię poznać.
Porozmawiajmy telefonicznie i umówmy termin spotkania 2
Rekruter skontaktuje się z wybranymi kandydatami. Dostaniesz zaproszenie do udziału w procesie rekrutacyjnym. Rekruter na tym etapie przybliży Ci jego przebieg: poinformuje czy weźmiesz udział w zadaniu rekrutacyjnym, ile spotkań Cię czeka, ustalicie formę spotkań, które mogą odbyć się w jednej z naszych siedzib lub online.
Spotkanie 3
W spotkaniu zazwyczaj bierze udział pracownik działu HR i Twój przyszły przełożony. Na tym etapie chcemy Cię lepiej poznać i porozmawiać o Twoich oczekiwaniach wobec nowego miejsca pracy i naszych oczekiwaniach wobec nowego pracownika. Opowiemy o tym jak będzie wyglądał Twój zakres obowiązków i ścieżka rozwoju, zapytamy o Twoje dotychczasowe doświadczenia i zadamy kilka pytań, by sprawdzić Twoją wiedzę merytoryczną.
Informacja zwrotna 4
Wrócimy do Ciebie z informacją zwrotną niezależnie od wyniku rekrutacji. Jeżeli zdecydujemy, że chcemy zaprosić Cię do pracy w Banku BPS, to na tym etapie dostaniesz od nas ofertę dotyczącą warunków zatrudnienia.